INSPECTORATUL
ŞCOLAR AL JUDEŢULUI BIHOR
|
PALATUL
COPIILOR ŞI ELEVILOR ORADEA
STRUCTURA: CLUBUL COPIILOR SI ELEVILOR
Str.
Muzeului nr. 2, tel.0259 411548, fax
0259 464558
|
In parteneriat cu
Inspectoratul Scolar al
Judetului Bihor, Prefectura Judetului Bihor, Consiliul Județean Bihor,
Administratia Imobiliara Oradea- Oraselul Cpiilor, Centrul Judetean pentru
Coservarea si Promovarea Culturii Traditionale Bihor, Filarmonica de Stat Oradea, Teatrul Regina Maria
Oradea, Universitatea Oradea-Facultatea de Muzica, Facultatea de Geografie,
Turism si Sport, Colegiul Tehnic Transilvania, Liceul
cu program sportiv Bihorul, Liceul de Arta Oradea, Consulatul Slovaciei în România, Asociația
Fit- Kid,Ritmus
kulturalis-es Sportegyesulet Attitude Studio BT. Debrecen, Hora TV, Digi TV,
Radio Transilvania
Invitație
CONCURS NAŢIONAL DE
INTERPRETARE VOCALĂ
ȘI DANS
«FLOARE DE
LOTUS »
ORADEA, 6-8 iunie
2014
ediția a III-a
DIRECTOR Coordonatori
Proiect
Prof: Peter Dan Nicolae prof. Oprescu Dana
prof. Gal Anamaria
prof. Hulujan Anca
Numele instituţiei/unităţii de învăţământ : Palatul Copiilor şi Elevilor Oradea
Adresa : Strada Muzeului, Nr. 2, Oradea, Judeţul Bihor
Nr. de telefon/fax:0259/411548
Site și adresă poştă electronică: www.floaredelotus.com pcoradea@gmail.com, danamaria_oprescu@yahoo.com, gal_ana_maria@yahoo.com, ancahulujan@yahoo.com,
Persoane de contact Dana Oprescu, profesor canto muzică uşoară,
tel: 0744905100,
E-mail: danamaria_oprescu@yahoo.com
Gal Anamaria, profesor
canto popular, tel: 0745294107,
E-mail: gal_ana_maria@yahoo.com
Hulujan
Anca, profesor dans , tel: 0747056886
E-mail: ancahulujan@yahoo.com
INFORMAȚII DESPRE PROIECT
1. Titlul proiectului: Concurs Naţional de Interpretare vocală si Dans
,,Floare de lotus,, cu participare internațională –Poziție CAEN
2. Categoria în care se încadrează proiectul:
cultural – artistic
Concursul se adresează
următoarelor categorii:
a). Interpretare vocală
1.
Soliști vocali - muzică ușoară
2.
Soliști vocali - muzică tradițională românească
3.
Grupuri: duet, trio, quartet,
- grupele de vârstă:
I.
Grupa 4-6 ani
II.
Grupa 7-9 ani
III.
Grupa 10-12 ani
IV.
Grupa 13-15 ani
V.
Grupa 16-18 ani
b). Dans
- Dans modern
- Dans contemporan
- Dans tematic
- Majorete
- Showdance
(fantezie coregrafica)
- Fit-kid
-grupele de vârstă:
I. Clasele I-IV-mini
II. Clasele
V-VIII-children
III. Clasele
IX-XII-junior
Scopul:
Organizarea unui concurs pentru descoperirea și
promovarea copiilor cu talent
artistic deosebit atât în
interpretarea muzicii ușoare și a muzicii tradiționale, cât și în arta
spectacolului scenic.
Acceptarea
diversităţii culturale ca aspect determinant în dezvoltarea capacităţii de
integrare în societate precum și în generarea de relaţii interumane.
Grupul ţintă căruia i se adresează proiectul:
La concurs vor participa aproximativ
600 de copii care se pregătesc în Palatele, Cluburile Copiilor, școli, licee,
grădinițe din țară , și cadre didactice .
CONCURS NAŢIONAL DE INTERPRETARE VOCALĂ ȘI DANS
«FLOARE DE LOTUS »
REGULAMENT
INTERPRETARE VOCALĂ
1.Numele
proiectului
Concurs Național de Interpretare vocală și Dans,,Floare de lotus”
2.Organizatori
Palatul
Copiilor și Elevilor Oradea
3.Perioada de desfășurare 6-8 iunie 2014
4.Locul de desfășurare
Municipiul Oradea – Palatul Copiilor și Elevilor Oradea si Filarmonica de Stat Oradea, Teatrul Regina
Maria
5.Condiții
de participare
Concursul Național de Interpretare vocală și Dans ,,Floare de Lotus”se
adresează soliștilor de muzică uşoară şi muzică populară, din palatele și cluburile copiilor, grădinițe, școli, licee din
ţară.
5.1.CATEGORII DE
VÂRSTĂ:
Concursul se va
desfăşura pe cinci categorii de vârstă:
-
Categoria I - 4-6 ani;
- Categoria a II a – 7-9 ani;
-
Categoria a III a – 10-12 ani
- Categoria a IV- a - 13-15 ani
- Categoria a V-a – 16-18 ani
5.2.SECŢIUNILE
CONCURSULUI:
a). Sectiunea muzică
uşoară :
1.Solişti
vocali
2.
Grupuri : duet, trio, quartet
b).
Secţiunea muzică populară :
1.Solişti
vocali
a)Muzică ușoară
Pentru înscrierea în concurs, participanții vor trimite pana în data de 05 mai 2014, la
adresa de e –mail danamaria_oprescu@yahoo.com
următoarele:
- două piese, pozitiv și negativ,
-copie dupa certificatul de nastere sau CI
-fișă de înscriere completată-ANEXA I
-adeverinta din partea institutiei pe care o
reprezinta sau tabel nominal cu participantii(numele, prenumele, categoria de
varsta, institutia, repertoriul); varianta in original prezentand-o la intrarea
in concurs(datat , stampilat,semnat)
- Concurenții vor trimite pe aceeași
adresă de e-mail acordul compozitorului piesei sau declarație de asumare a
responsabilității (părinte, profesor) pentru utilizarea piesei în concurs.-ANEXAII
-!!! Organizatorii
nu îşi asumă responsabilitatea pentru drepturile de autor şi cele conexe ale
acestora, a melodiilor interpretate în concurs. Dacă participantul nu deține
acordul compozitorului și textierului, concurentul (parintele sau profesorul
coordonator) își va asuma responsabilitatea pentru utilizarea piesei în concurs
(prin declarația completată, semnată, scanată și trimisă pe e-mail odată cu
celelalte material de înscriere în concurs).
-Concurenții
care nu vor trimite TOATE materialele de înscriere în concurs nu vor fi
acceptați în preselecție.
Soliştii de la
secţiunea muzică uşoară vor interpreta o singură piesă care va fi aleasa de
organizatori și va fi comunicată odată cu anunțarea rezultatelor preselecției:10 mai 2014 pe site-ul
festivalului www.floaredelotus.com
b)Muzică populară
Pentru înscriere participanții vor trimite pana în data de 05 mai 2014, la adresa de
- fișă de înscriere completată-ANEXA I
- copie dupa certificatul de naştere sau cartea de identitate
-adeverinta din partea institutiei pe care o
reprezinta sau tabel nominal cu participantii(numele, prenumele, categoria de
varsta, institutia, repertoriul); varianta in original prezentand-o la intrarea
in concurs(datat , stampilat,semnat);
- piesa cu care dorește să participe în concurs pozitiv (înregistrate cu
vocea concurentului) şi negativ în format mp3
- acordul compozitorului piesei sau declarație de asumare a
responsabilității (părinte,
profesor) pentru utilizarea piesei în concurs.-ANEXAII
- Organizatorii nu îşi asumă responsabilitatea
pentru drepturile de autor şi cele conexe ale acestora, a melodiilor
interpretate în concurs. Dacă
participantul nu deține acordul compozitorului și textierului, concurentul (părintele sau profesorul coordonator) își va asuma
responsabilitatea pentru utilizarea piesei în concurs (prin declarația
completată, semnată, scanată și trimisă pe e-mail odată cu celelalte material
de înscriere în concurs).
- Organizatorul îşi rezervă
dreptul de a promova înainte de desfăşurarea concursului, în timpul şi după
finalizarea acestuia, prin prezentări în spaţii publice sau presă, radio şi
televiziune în scopuri necomerciale evenimentul şi participanţii. De asemenea
Comitetul de Organizare îşi rezervă dreptul de a selecta concurenţii, după
jurizarea prealabilă a pozitivelor trimise.
- Concurenții care nu vor trimite
TOATE materialele de înscriere în concurs nu vor fi acceptați în preselecție.
- Vârsta împlinită de concurent la data
desfăşurării concursului va stabili categoria din care acesta va face parte,
iar intrarea în concurs se va face în ordine alfabetică .
Soliştii de la categoriile 1-2-3 vor interpreta o singură piesă care să nu
depăşească 3 minute, iar cei de la categoria 4-5 vor interpreta obligatoriu 1
strofă dintr-o doină, baladă, cântec propriu zis, cântec doinit și un cântec
ritmat, ambele piese să nu depăşească 3:30 minute. Repertoriul ales şi costumul
popular trebuie să fie obligatoriu specific zonei din care provine concurentul.
Anunţarea rezultatelor în urma preselecţiei se va face pe data de 10 mai
2014 pe site-ul festivalului www.floaredelotus.ro sau www.floaredelotus.com
6.Obiective
generale
- Cultivarea și
educarea dragostei pentru artă;
- Stimularea activității de creație și lărgirea orizontului
cultural;
- Depistarea și
promovarea talentelor autentice în domeniul interpretării vocale și
instrumentale;
- Stabilirea unor
relații de prietenie și colaborare între copiii pasionați de acest gen de
activitate , precum și realizarea unor schimburi de opinii între
conducătorii de formații privind orientarea repertorială, metode moderne de
cultivare a vocilor celor cu înclinații spre muzică vocală și
instrumentală.
- Stimularea copiilor și tinerilor în realizarea unor spectacole
de înalt nivel artistic;
7.Calendarul
desfășurării concursului
Concursul se va desfășura pe
parcursul a 2 zile în Municipiul Oradea, Palatul Copiilor și Elevilor Oradea,
Filarmonica de Stat Oradea, dupa următorul program:
Ziua I – 06.06.2014
·
Sosirea
și cazarea participanților (Colegiul
Tehnic Transilvania)
·
Intre
orele 19,00-21,00-Cina(Colegiul Tehnic Transilvania)
Ziua aII-a –07.06.2014 – Locație :Filarmonica
de Stat Oradea
·
Orele
07,00-08,30 Micul dejun (Colegiul Tehnic Transilvania)
·
Orele
9,00 –Sedinta tehnica - Filarmonica de Stat Oradea
·
Orele
10,00-Deschiderea festivă a Concursului
·
Orele
10,10-13,30 –Concurs secțiunile muzică ușoară
·
Orele
12,00-14,30 –Prânz (Colegiul Tehnic Transilvania)
·
Orele
13,30-16,30-Concurs secțiunea muzică populară
·
Orele
18,00-GALA FESTIVĂ INTERPRETARE VOCALĂ
·
Orele
20,30 Cina (Colegiul Tehnic Transilvania)
Ziua aIII-a
·
Orele
7,30-9,30 Micul dejun (Colegiul Tehnic Transilvania)
·
Plecarea
participanților
8.Resurse
materiale și umane
·
Palatul Copiilor și Elevilor din Oradea asigură cadrele didactice necesare
organizării și
desfășurării concursului precum și componența
juriului;
Organizatorii concursului pun
la dispoziția participanților următoarea dotare tehnică:
sonorizarea vocilor pentru redarea negativelor, sală
adecvată desfășurării optime a concursului. Tuturor participanților li se vor acorda diplome de participare , iar
celor clasați pe primele 3 locuri, trofee și medalii. Se vor acorda locurile:
Marele Premiu al Concursului, locurile I, II, III și Mențiune, pentru fiecare categorie
de vârstă și pentru fiecare secțiune.
9.Dispoziții
finale
CONCURENTII CARE IN
EDITIILE ANTERIOARE AU OBTINUT PREMIUL I SAU TROFEUL FESTIVALULUI, POT PARTICIPA
IN CONCURS DOAR DACA INTRA IN ALTA CATEGORIE DE VARSTA FATA DE EDITIA
PRECEDENTA.
Confirmarea participării la festival se va face la: până
la data de 05.05.2014
la nr. de tel. 0744905100-prof. Oprescu
Dana (muzică uşoara) sau e-mail: danamaria_oprescu@yahoo.com şi 0745294107
– prof. Anamaria Gal (muzică populară) sau e-mail: gal_ana_maria@yahoo.com
10.DETALII ORGANIZATORICE:
- Evoluţia în concurs va fi stabilită de către
organizatori pe secţiuni şi categorii de vârstă în funcţie de
numărul celor înscrişi în concurs.
- Concurenţii care au obţinut marele premiu sau
locul I la o categorie de vârstă nu mai pot participa în concurs doar dacă
se încadrează în următoarea categorie
- Juriul este format din 4-6 specialiști neutri.
·
Juriul va acorda
note de la 5-10 conform următoarelor criterii:
-calități
vocale, intonație, ritm,
-repertoriul
să nu depașească posibilitățile vocale ale participantului și să fie
adecvat vârstei
-ținută și mișcare scenică;
-interpretare-muzicalitate
·
Clasamentul reprezintă ordinea ierarhică a notelor
acordate de juriu,participanților.
·
Juriul îşi rezervă dreptul de a nu acorda sau de a
redistribui premiile. Contestaţiile privind deciziile juriului nu sunt admise.
·
Organizatorul îşi
rezervă dreptul de a promova prin prezentări în spaţii publice sau presă, radio
şi televiziune în scopuri necomerciale evenimentul şi participanţii.
·
Cheltuielile de cazare și masă pentru concurenți și
profesorii coordonatori vor fi asigurate de către organizatori, iar cele de
transport de către Inspectoratul Şcolar al fiecarui judeţ.
·
Pentru însoțitorii concurenților (alții decât profesorii
coordonatori, cărora li se asigură și cazare și masă) ,se oferă posibilitatea
de cazare și masă contra cost la prețuri bune.
DUPĂ AFIȘAREA REZULTATELOR PRESELECȚIEI PE SITE-UL
FESTIVALULUI www.floaredelotus.com
ÎN DATA DE 09.05.2013, CONCURENȚII SI PROFESORII COORDONATORI CARE VOR DORI
CAZARE VOR ANUNȚA ORGANIZATORII PE E-MAIL SAU TELEFONIC (până în data de
15.05.2012) IAR PĂRINȚII SAU ALȚI ÎNSOȚITORI VOR PUTEA DISPUNE DE CAZARE ÎN
ACEEAȘI LOCAȚIE CONTRACOST (plata se va face in avans, cel târziu până în data
de 15.05.2013, în contul bancar pe care organizatorii îl vor pune la
dispoziție).
Materialele vor fi trimise prin e-mail la adresele: gal_ana_maria@yahoo.com (pentru
muzică populară) sau danamaria__oprescu@yahoo.com (pentru muzică ușoară)
Informaţii suplimentare se pot obţine la tel:
0744905100 – prof. Dana Oprescu
0745.294107 -prof. Anamaria Gal
Sau E-mail : danamaria_oprescu@yahoo.com , gal_ana_maria@yahoo.com sau adresa festivalului www.floaredelotus.com
IMPORTANT !-nu se percepe taxă de participare
DIRECTOR PROFESORI
COORDONATORI
Prof. PETER DAN
NICOLAE Prof.
DANA OPRESCU
Prof. ANAMARIA GAL
INSPECTORATUL
ŞCOLAR AL JUDEŢULUI BIHOR
|
PALATUL
COPIILOR ŞI ELEVILOR ORADEA
STRUCTURA: CLUBUL COPIILOR SI ELEVILOR
Str. Muzeului nr. 2, tel.0259 411548, fax 0259 464558
|
ANEXA I
FIȘĂ DE ÎNSCRIERE-interpretare
vocală
CONCURS NAȚIONAL
DE INTERPRETARE VOCALĂ ȘI DANS
,,FLOARE DE
LOTUS,,
Oradea, iunie
2014
NUME/ PRENUME:………………………………………………………………
VÂRSTA/CNP: …………………………
DATE DE CONTACT(e-mail și telefon):………………………………………
SECȚIUNEA DE PARTICIPARE: ……………………………………………...
INSTITUȚIA REPREZENTATĂ/LOCALITATEA:
………………………………………………
PROF. COORDONATOR: ………………………………………………………
REPERTORIUL DIN CONCURS: Titlul piesei / Compozitor/Textier (pentru
secțiunea muzică ușoară se va preciza compozitorul și textierul piesei)
1.PIESA I
Titlu
Compozitor/Textier
2. PIESA II
Titlu
Compozitor/Textier
INSPECTORATUL
ŞCOLAR AL JUDEŢULUI BIHOR
|
PALATUL
COPIILOR ŞI ELEVILOR ORADEA
STRUCTURA: CLUBUL COPIILOR SI ELEVILOR
Str. Muzeului nr. 2, tel.0259 411548, fax 0259 464558
|
ANEXA II
DECLARAȚIE
interpretare vocală
CONCURS NAȚIONAL DE INTERPRETARE
VOCALĂ ȘI DANS
,,FLOARE DE LOTUS,,
Oradea, iunie 2014
Subsemnatul/a
………………............................................... posesor al actului de
identitate …….seria…….nr……………… , declar că îmi asum răspunderea pentru
interpretarea piesei ………………………………….... ,
în ceea ce privește drepturile de autor și cele conexe ale acestora în cadrul
Concursului de Interpretare Vocală si Dans ,,Floare de Lotus,, ediția a-III-a,
2014, de către copilul/elevul meu …………………………………………,
Menționez că am luat la
cunoștință Regulamentul concursului și
condițiile impuse de organizatori pentru participarea la această activitate.
DATA
SEMNĂTURA
NOTA: documentul se va trimite semnat, datat si scanat pe
adresele de
e-mail existente in regulament, împreună cu
celelalte documente necesare înscrierii în concurs
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu