Festivaluri concurs muzica 2020


miercuri, 27 februarie 2013

Festivalul "MĂRŢIŞOR" , 2 martie 2013 , Bucureşti

Juriul , Programul și Concurenții admiși.

JURIUL FESTIVALULUI

Preşedintele juriului:
Cristian ALIVEJ - compozitor

MEMBRI:
Larisa AVRAM – producător TVR
Mirela RIZEA MARINESCU – compozitor
Christine PĂUN – actriţă, profesor canto
Claudiu BULETE – compozitor
Robert COSTIN - compozitor
Prof. Ştefan IORDACHE – director al Ansamblului artistic Andantino

PROGRAMUL FESTIVALULUI

9.00 – 9.30 – organizare

9.30 – 17.00: concurs

17.00 - 18.45 – PAUZĂ
(juriul se va retrage pentru a delibera)

18.45 – 19.00
recital al laureatelor ediţiei I, Mărţişor
Bianca LIXANDRU – Marele Trofeu
Mara CAPTARU – Micul Trofeu
(2 piese fiecare)

mini – recital grupul vocal Lilliput
(o surpriză pentru mămici!)

19.00 - 19.30: decernarea premiilor

Festivalul „Mărţişor” – ed. a II-a
are loc la
sala de festivităţi a
Colegiului Naţional „Gh. Şincai” - Bucureşti
(parcul Tineretului, staţie metrou Tineretului)

Prezintă:
SOSO
de la Carnaval Party



DIRECTORUL FESTIVALULUI
Maria ENE
maria@revistalilliput.ro
tel. 0744.355.967
PR festival: Despina OLTEANU (tel. 0741.061.994)

 
LISTA CONCURENŢILOR ADMIŞI
la cea de-a II-a ediţie a
FESTIVALULUI NAŢIONAL DE INTERPRETARE ŞI CREAŢIE
MĂRŢIŞOR” – 2 martie 2013
în ordinea intrării în concurs



NOTĂ: dacă aveţi de făcut modificări, completări etc., vă rog să-mi transmiteţi pe mail: maria@revistalilliput.ro, ca să putem rezolva în timp util.



GRUPA DE VÂRSTĂ 4-6 ani
Nr.
NUME
Vârsta
Localitatea
Piesa
1.
Bianca MANOLESCU
6 ani
Buzău
Mamă, chip de înger
M&T: C-tin Ungureanu
2.
Beatrice ANGHELESCU
5 ani
Bucureşti
De vorbă cu păpuşile
M&T: Maria Ene
3.
Cosmin POSOIU
5 ani
Bucureşti
Un cuvânt
M&T: Maria Ene
4.
Cristina PĂUN
6 ani
Broşteni, VR
Mama
M: Cristian Alivej
T: Viorela Filip
5.
Daria STANCU
6 ani
Bucureşti
Dragă mami
M&T: Maria Ene
6.
David ŞTEFAN
6 ani
Bucureşti
Colegele mele
M&T: Maria Ene
7.
Elena SANDU
6 ani
Rm. Vâlcea
Pentru Ea
M&T: Mariana Tatiana Donciu
8.
Ilona AMIEROAIE
6 ani
Bucureşti
Tu, mamă
M&T: Dinu Maxer
9.
Lavinia IONESCU
5 ani
Bucureşti
Un norişor de Mărţişor!
M&T: Florin Milian
10.
Mara CRUCIANU
6 ani
Medgidia
Mama
M&T: Maria Ene
11.
Mara DOANĂ
5 ani
Buzău
Un cuvânt
M&T: Maria Ene
12.
Maria GHINEA
6 ani
Buzău
Măicuţa mea
M: Temistocle Popa
T: Eugen Mirea
13.
Maria MILITARU
6 ani
Bucureşti
Mama de poveste
M&T: Florin Milian
14.
Miruna ILIESCU
6 ani
Bucureşti
Aceasta-i mama mea
M&T: Virgil Popescu
15.
Sofia NICULESCU
4 ani
Buzău
Mama
M&T: Maria Ene
16.
Sonia CĂTINEAN
5 ani
Cluj-Napoca
Primăvara din suflet
M&T: Gabriel Băruţă
17.
Tudor TUDOSĂ
6 ani
Bucureşti
3... mămici!
M&T: Maria Ene

GRUPA DE VÂRSTĂ 7-8 ani
Nr.
NUME
Vârsta
Localitatea
Piesa
1.
Amalia BĂJĂNARU
8 ani
Buzău
Urare
M&T: Maria Ene
2.
Ana ISOPESCU
7 ani
Bucureşti
Mulţumesc, iubită mamă
M: Marian Nistor
T: Corneliu Vadim Tudor
3.
Ana Maria DOANĂ
8 ani
Craiova
Primul cer
M: Nicolae Caragea
T: Grigore Vieru
4.
Ana TUDOSĂ
7 ani
Bucureşti
Mărţişor
M&T: Maria Ene
5.
Andra JELER
8 ani
Medgidia
Cântecul meu blând
M&T: Mariana Tatiana Donciu
6.
Andra Rianna MITROI
8 ani
Bucureşti
Mama
: Dorin Griguţă
T: Marcel Mîrza
7.
Andrada PREDOI
7 ani
Bucureşti
Mărţişor
M&T: Maria Ene
8.
Andreea Mara BERECHET
7 ani
Constanţa
Mama doar mama
M: Marius Ţeicu
T: Eugen Rotaru
9.
Bianca SIDOR
7 ani
Bucureşti
De vorbă cu păpuşile
M&T: Maria Ene
10.
Cătălina CIOLPAN
8 ani
Bucureşti
Mărţişor
M&T: Maria Ene
11.
David DIMONU
8 ani
Bucureşti
Ave Maria
după lucrarea clasică a lui Franz Schubert, pe un text religios
12.
Eliana PÎSLARIU RANGHILOF
8 ani
Bucureşti
Surâsul mamei
M&T: Maria Ene
13.
Emilia MIHUŢ
7 ani
Iaşi
Cu tine, măicuţă
M: Cristian Alivej
T: Viorela Filip
14.
Francesca PENCU
8 ani
Bucureşti
Bunica
M&T: Maria Ene
15.
Gabriela ROMAN
8 ani
Cobadin
Mărţişor
M&T: Maria Ene
16.
Izabela IONESCU
8 ani
Medgidia
Urare
M&T: Maria Ene
17.
Laura COMAN
8 ani
Medgidia
Scumpă mamă
M: / T:
18.
Laura ZEGA
7 ani
Bucureşti
Ţurţurii vor geamantan
M&T: Florin Milian
19.
Mara CAZACU
7 ani
Bucureşti
Modelul vieţii mele
M: Cristian Alivej
T: Carmen Aldea Vlad
20.
Maria GEORGESCU
8 ani
Bucureşti
E steaua mea
M: Marius Ţeicu
T: Corina Despot
21.
Maria GÎNJU
7 ani
Bucureşti
Părinţi ca ai mei
M: Cristian Alivej
T: Viorela Filip
22.
Maria ILIE
7 ani
Bucureşti
Primul cuvânt
M&T: Maria Ene
23.
Maria PONCIŞU
8 ani
Medgidia
Mama doar mama
M: Marius Ţeicu
T: Eugen Rotaru
24.
Matei NEDELEA
8 ani
Bucureşti
Cel mai frumos dar
M: Raluca Andrei
T: Maria Ene
25.
Măriuca ENACHE
8 ani
Câmpulung Muscel
Que sera, sera
cover internaţional
26.
Natalia GHOSN
8 ani
Bucureşti
Măicuţa mea
M: Cristian Alivej
T: Viorela Filip
27.
Raluca RUSU
8 ani
Bucureşti
Mama e un înger sau o stea
M: Marius Ţeicu
T: Corina Despot
28.
Rareş IOAN
8 ani
Buzău
Modelul vieţii mele
M: Cristian Alivej
T: Carmen Aldea Vlad
29.
Saviana RUSU
8 ani
Bucureşti
Măicuţa mea
M: Cristian Alivej
T: Viorela Filip
30.
Theodor GIURCANU
7 ani
Iaşi
Mama doar mama
M: Marius Ţeicu
T: Eugen Rotaru

SECŢIUNEA „GRUPURI MICI”
Nr.
NUME
Pers.
Localitatea
Piesa
1.
AKDL
(Măriuca Enache şi David Dimonu)
2
Câmplung Muscel/Bucureşti
Nepoţii muzicii
M: Jolt Kerestely
T: George Popovici
2.
Chrislett
(Christiana Sora şi Letiţia Roman)
2
Bucureşti
Norocul meu e mama mea
M: Nicolae Caragea
T: Daniela Doroftei
3.
Carina şi Cristi
(Carina Olteanu şi Cristian Zamoşteanu)
2
Bucureşti
Norocul meu e mama mea
M: Nicolae Caragea
T: Daniela Doroftei
4.
Emilia&Theodor
(Emilia Mihuţ şi Theodor Giurcanu)
2
Iaşi
Mama e numai una
M: Cristian Alivej
T: Marian Stere
5.
Happy kids
4
Buzău
Eşti icoană într-un altar
M: C-tin Ungureanu
T: valeria Ungureanu
6.
MADI Music
(Maria Klein şi Diana Răboj)
2
Bucureşti
În al nouălea cer
M&T: Maria Ene
7.
ROLI SONG
(Saviana Rusu şi Omar Arnaout)
2
Bucureşti
Sanie cu zurgălăi
adaptare din folclor
8.
Rythmos

Buzău
Te iubesc, mama
M: / T:
9.
Trio STAR

3
Bucureşti
Modelul vieţii mele
M: Cristian Alivej
T: Carmen Aldea Vlad



SECŢIUNEA „CREAŢIE”
Nr.
NUME
Vârsta
Localitatea
Piesa
1.
Andreea LAZĂR
14 ani
Buzău
Viaţa-i mai frumoasă cu tine
M: Doru Constantinescu
T: Crina Iamandi
2.
David ŞTEFAN
6 ani
Bucureşti
Mini-miss... în parc!
M&T: Maria Ene
3.
Mara CAZACU
7 ani
Bucureşti
Mama mea ascultă numai rock
M&T: Florin Milian
4.
Maria GÎNJU
7 ani
Bucureşti
Tata şi bunicul
M: Cristian Alivej
T: Maria Ene
5.
Maria ILIE
7 ani
Bucureşti
A venit un înger...
M&T: Maria Ene
6.
Naomi CIOBANU
11 ani
Bucureşti
Cât de dragă îmi e mama
M&T: Maria Ene
7.
Raoul CHIRIŢĂ
8 ani
Bucureşti
Mama internaţional
M&T: Florin Milian
8.
Saviana RUSU
8 ani
Bucureşti
Este primăvară iar
M: Cristian Alivej
T: Maria Ene


GRUPA DE VÂRSTĂ 9-10 ani
Nr.
NUME
Vârsta
Localitatea
Piesa
1.
Alexandra ISTRATE
9 ani
Bucureşti
Azi e ziua ta
M: Nicolae Caragea
T: Daniela Doroftei
2.
Ana Maria OPREA
10 ani
Craiova
Mama
: Dorin Griguţă
T: Marcel Mîrza
3.
Andreea GHIŢĂ
10 ani
Medgidia
În al nouălea cer
M&T: Maria Ene
4.
Andrei TARSE
10 ani
Medgidia
3... mămici!
M&T: Maria Ene
5.
Arina VASILESCU
10 ani
Bucureşti
Mama
M&T: Maria Ene
6.
Beatrice DUŢĂ
9 ani
Rm. Vâlcea
Grădina mea
M: Cristian Alivej
T: Carmen Aldea Vlad
7.
Bianca BUCUR
9 ani
Medgidia
Stai lângă mine, mamă
M: Şerban Georgescu
T: Mădălina Manole
8.
Bianca IANCU
9 ani
Medgidia
Mulţumesc, iubită mamă
M: Marian Nistor
T: Corneliu Vadim Tudor
9.
Camelia ION
10 ani
Medgidia
Cine ne-a dat viaţă
M: / T:
10.
Claudia DUMITRU
10 ani
Constanţa
Primul cer
M: Nicolae Caragea
T: Grigore Vieru
11.
Crina TĂNASE
10 ani
Medgidia
Mama doar mama
M: Marius Ţeicu
T: Eugen Rotaru
12.
Cristiana ION
10 ani
Bucureşti
Plouă cu soare
M&T: Marcel Iorga
13.
Daria NEDEA
9 ani
Medgidia
Mama mea e cea mai bună
M&T: Cleopatra Stratan
14.
Daria PELTEA
9 ani
Medgidia
Norocul meu e mama mea
M: Nicolae Caragea
T: Daniela Doroftei
15.
Daria ŢIŢIRIGĂ
9 ani
Bucureşti
Învăţătoarea
M&T: Raluca Andrei
16.
Giulia VOINEA
10 ani
Bucureşti
Cântec pentru bunica
M: George Natzis
T: Mirela Fugaru
17.
Iarina ŞTEFAN
9 ani
Bucureşti
Mama e un înger sau o stea
M: Marius Ţeicu
T: Corina Despot
18.
Ines VLAD
10 ani
Bucureşti
Primul cer
M: Nicolae Caragea
T: Grigore Vieru
19.
Isabela UNGUREANU
9 ani
Medgidia
Mama doar mama
M: Marius Ţeicu
T: Eugen Rotaru
20.
Letiţia ROMAN
10 ani
Bucureşti
Vreau să trăiesc
M: Marius Ţeicu
T: Eugen Rotaru
21.
Loredana FILIPOIU
9 ani
Buzău
Pentru tine, mama mea
M&T: C-tin Ungureanu
22.
Maria GROŞARU
10 ani
Buzău
Măicuţa mea
M: Cristian Alivej
T: Viorela Filip
23.
Mihaela BERBEC
10 ani
Bucureşti
Te iubesc, măicuţa mea
M: George Natzis
T: Mirela Fugaru
24.
Mihaela NICOLAE
10 ani
Medgidia
Mama e un înger sau o stea
M: Marius Ţeicu
T: Corina Despot
25.
Raluca UNGUREANU
9 ani
Buzău
Primăvara
M&T: Ian Raiburg
26.
Ramona MIHALACHE
10 ani
Brăneşti, IF
Grădina mea
M: Cristian Alivej
T: Carmen Aldea Vlad
27.
Roberta POPA
9 ani
Rm. Vâlcea
Azi e ziua ta
M: Nicolae Caragea
T: Daniela Doroftei
28.
Roxana POPESCU
10 ani
Medgidia
De ziua ta
M&T: Maria Ene
29.
Sabrina VASILESCU
9 ani
Bucureşti
Copilăria mea
M: Nicolae Caragea
T: Daniela Doroftei
30.
Sofia HANDRA
9 ani
Bucureşti
Mama e un înger sau o stea
M: Marius Ţeicu
T: Corina Despot
31.
Victoria PASCU
9 ani
Bucureşti
În al nouălea cer
M&T: Maria Ene
32.
Vlad MUSCOI
9 ani
Medgidia
Bunicuţa mea
M: / T:

GRUPA DE VÂRSTĂ 11 - 12 ani
Nr.
NUME
Vârsta
Localitatea
Piesa
Alex ROTARU
12 ani
Buzău
Mama
M: Cornel Fugaru
T: Mirela Fugaru
Alexandra MARTIN
12 ani
Bucureşti
Cuvântul mama
M: Nicolae Caragea
T: Daniela Doroftei
Ana Maria NEAŢU
12 ani
Bucureşti
Mama
M: Cornel Fugaru
T: Mirela Fugaru
Andreea DOBRE
11 ani
Buzău
Mama
M&T: Mihai Constantinescu
Carina OLTEANU
11 ani
Bucureşti
Memories
rep. internaţional
Christiana SORA
12 ani
Bucureşti
Laudă mamei
M: Cristian Alivej
T: Maria Ene
Cristian ZAMOŞTEANU
12 ani
Bucureşti
Cântec pentru bunica
M: George Natzis
T: Mirela Fugaru
Daniela PARASCHIŢA
12 ani
Medgidia
Mamă, nu pleca
M: Cornel Fugaru
T: Mirela Fugaru
David GUCIU
12 ani
Bucureşti
Sei grande papa
rep. internaţional
Denisa Luiza DIMA
11 ani
Popeşti-Leordeni, IF
I dreamed a dream
rep. internaţional
Gabriela TUDOR
12 ani
Bucureşti
De ziua ta
M&T: Maria Ene
Giulia MOCANU
11 ani
Buzău
Mama, confidenta mea
M: C-tin Ungureanu
T: Valeria Ungureanu
Ioana Lucia BERECHET
11 ani
Constanţa
Primul cer
M: Nicolae Caragea
T: Grigore Vieru
Iolanda RĂILEANU
11 ani
Bucureşti
Primul fior
M: Nicolae Caragea
T: Viorela Filip
Iulia ŞTEFAN
11 ani
Bucureşti
Mama
M&T: Maria Ene
Maria IOVAN


De ziua ta
M&T: Maria Ene
Mihaela NICOLAE
12 ani
Medgidia
Mamă
M: / T:
Naomi CIOBANU
11 ani
Bucureşti
Mama
M&T: Maria Ene
Omar ARNAOUT
12 ani
Bucureşti
Tu eşti primăvara mea
M: Florin Bogardo
T: Ioana Diaconescu
Ramona POPA
12 ani
Medgidia
De-aş putea să adun stea cu stea
M: / T:
Teodora MIŢARU
11 ani
Rm. Vâlcea
Primul cer
M: Nicolae Caragea
T: Grigore Vieru
Yasemin KOC
12 ani
Bucureşti
Norocul meu e mama mea
M: Nicolae Caragea
T: Daniela Doroftei

GRUPA DE VÂRSTĂ 13-14 ani
Nr.
NUME
Vârsta
Localitatea
Piesa
1.
Ana Maria ANICA
14 ani
Buzău
Mămico, azi e ziua ta
M: / T:
2.
Andreea LAZĂR
14 ani
Buzău
Viva la mamma
rep. internaţional
3.
Antoniu ROBAN
14 ani
Bucureşti
De dragul tău
M: Andrei Tudor
T: Andreea Andrei
4.
Irina IONESCU
14 ani
Bucureşti
Prin ochii tăi pot visa
M: Cristian Faur
T: Dana Dorian
5.
Maria UDREA
13 ani
Bolintin Vale
Părinţii mei sunt tot ce am
M: Cristian Alivej
T: Viorela Filip
6.
Nonna SAMOILĂ
13 ani
Buzău
Cuvântul mama
M: Nicolae Caragea
T: Daniela Doroftei
7.
Vera VERNEŞ
13 ani
Turda
Măicuţa mea
M: Cristian Alivej
T: Viorela Filip