Festivaluri concurs muzica 2020


miercuri, 31 iulie 2013

Festivalul "PE MARGINEA DUNĂRII" , 1-2 august 2013 , Giurgiu






Concurenţii admişi









1.    OPRIȚA LUMINIȚA PÂRVULEȚU – Cine doarme toată noaptea – Muntenia (Teleorman)
2.    MIHALACHE FLORIN – Fetele de prin Banat – Banat (Caras-Severin)
3.    DUȚĂ MARIA – Nană, la inima mea - Oltenia (Mehedinti)
4.    GRANZULEA ELENA – Haideți, voi, fetele mele - Dobrogea
5.    BOGDAN ELENA – Cine-a lăsat dor pe lume - Oltenia
6.    MARIUS PETRIȘOR DANIEL – Stau pe prispă și n-am somn - Gorj
7.    OPREA IOANA – Frunzuliță, nucă seacă - Muntenia (Targoviste)
8.    BURCEA RALUCA – Nu-s frumoasă, nici n-aș vrea – Muntenia (Prahova)
9.    GÎLEA GABRIEL – Fetițo, ce suflet ai - Gorj
10.    FERARU LAURA ILEANA – Du-mă dorule mai tare - Dobrogea
11.    LAZĂR IONEL – Pă la noi, pă Teleorman - Muntenia (Teleorman)
12.    BALICA MARIANA ALEXANDRA – Nu știu, Doamne, zâlele - Salaj
13.    ȚIGĂNILĂ ANDREEA – Nu veni, neică, la noi – Muntenia (Targoviste)
14.    MOLNAR LUCIAN – Cine-a lăsat dor pe lume – Olt-Gorj
15.    AURICĂ GIORGIANA – Din Sinaia mai la vale - Muntenia
16.    DURĂ ILIE CORNEL  - Vaideieni, Valcea
17.    NEAȚU GABRIEL - Și când ți-o fi mai bine - Olt (Romanati)
18.    POP MARIA GAROFIȚA ALINA – Sânziană, floare albă - Maramures
19.    LAZĂR MARIA – Trimite-mi, Gheorghe, scrisoare! - Muntenia (Teleorman)
20.    ILIESCU DANA – De-aș fi vânt rătăcitor - Oltenia
21.    STÎNGĂ MARIA – Frunză verde romaniță / Dunăre, potecă lină - Dobrogea
22.    BOROI LETIȚIA – Cine are dor și drag – Muntenia (Arges)
23.    IONESCU DIANA – Fa, dădică – Vlasca-Teleorman
24.    STREJESCU ȘTEFANIA - Și-am zis verde peliniță – Olt (Romanati)
25.    MEICU MĂDĂLINA – Hai la joc bade la joc - Dobrogea

26.    GACIU CONSTANTIN (instrumentist) – Hora olteneasca/Brau - Olt