Festivaluri concurs muzica 2020


vineri, 10 ianuarie 2014

Festivaluri Câmpulung Muscel 2014


____________________________________________________________________
27-31 mai 2014 Festivalul "STARS OF SONG" Câmpulung Muscel

Muzică ușoară , solişti vocali , Interpretare și creație
              Grupe de vârstă: 7 - 10 ani , 11 – 14 ani , 15 - 18 ani
              Director Festival - Sergiu Cicu
             REGULAMENT ,                                                                                                                                                                               Înscrieri până la data de1 mai 2014      
____________________________________________________________________

*** Am omis ceva ? Dă-ne de știre ! ***       Email:GhidulFestivalurilor (yahoo) com

Un comentariu:

  1. Am participat la acest festival, crezand ca va fi unul corect, dar m-am inselat; am plecat mandra vazand cum oamenii din sala mi-au felicitat si au apreciat evolutia copilului. RUSINE organizatorilor, juriului deoarece si-au sustinut copii, unii dintre ei spunand ca reprezinta o anumita tara, dar ei traind in Romania si pregatindu-se chiar cu cei din juriu. RUSINE!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere