Festivaluri concurs muzica 2020


vineri, 17 aprilie 2015

Regulament - Festivalul "CAMENA" , 20 iunie 2015 , Piatra-Neamţ

                                ROMANIA
LICEUL DE ARTE „VICTOR BRAUNER” PIATRA-NEAMT
                                                                                              

Proiect realizat cu sprijinul
CONSILIULUI  LOCAL si al PRIMARIei MUNICIPIULUI PIATRA-NEAMt
CONSILIU  JUDETEAN  NEAMT

            
FESTIVALUL NATIONAL DE MUZICA USOARA PENTRU COPII SI TINERI

„ CAMENA” PIATRA-NEAMT

ediţia a VIII-a, 20 iunie 2015
FARA TAXA DE INSCRIERE


REGULAMENT

           FESTIVALUL NATIONAL „CAMENA” are ca obiectiv principal incurajarea tinerelor talente in domeniul interpretarii muzicale oferind copiilor si tinerilor posibilitatea exprimarii artistice, iar creatorilor amatori si profesionisti posibilitatea lansarii unor noi slagare pentru copii si tineri.
1. Structura Festivalului „CAMENA”
Festivalul se desfasoara pe cinci grupe de varsta:



·    Grupa I   :   4 -  6 ani
·    Grupa II  :   7 -  8 ani
·    Grupa III :   9 -  10 ani
·    Grupa IV  : 11 - 12 ani

·    Grupa V :   13 - 15 ani
·    Grupa VI:    16 - 21 ani
   


2.  Preselectia

Conditii de participare:
·   Concurentii trebuie sa se incadreze in limitele de varsta mentionate;
·   Castigatorul Marelui Premiu nu poate intra in concurs in anul urmator;
·   Nu se admit in concurs: grupuri, formatii, trupe.
·   Pentru preselectie concurentii trebuie sa trimita:
   o piesă - pozitiv, lentă sau ritmată, din creatia romaneasca sau internationala
  -  prin poştă, pe adresa Liceului de Arte "Victor Brauner", str. Penes Curcanul nr. 6,   Piatra–Neamt, cod 610.004, jud. Neamt
              pe e-mail-ul : festivalcamena@yahoo.com ;
       sau
             pe e-mail, link-ul unei filmări a piesei respective.
-       fisa de inscriere;
-       copia certificatului de nastere sau a Cartii de Identitate

FARA TAXA DE INSCRIERE


   Perioada de inscriere

-  1 mai – 31 mai 2015 pentru concurentii din tara si strainatate;
·   Vor  promova in finala festivalului cate 12 concurenti din fiecare grupa de varsta .

·   Concurentii admisi vor fi postati pe site-ul ;   http://ghidulfestivalurilor.blogspot.ro/

3. Finalistii :
            Concurentii vor aduce negativul si vor interpreta in finala, la Sala "Calistrat Hogaş" a C.J.Neamţ  piesa     mentionata  in  fisa  de  inscriere obligatoriu

4.  Obligatiile organizatorilor
·   Sa afiseze pe site-ul festivalului, pana la data de 10 iunie 2015 ,  concurentii admisi in finala;
·   Sa asigure sala de repetitii si spectacol;
·   Sa asigure spatiul necesar pentru pregatirea inaintea intrarii in scena a concurentilor;
·   Contra cost, organizatorii  pot  oferi  concurentilor si insotitorilor cazare si masa
. Cei interesati vor solicita acest  lucru prin fisa de inscriere.

5.  Obligatiile participantilor
·   Sa respecte regulamentul concursului;
·   Sa respecte programul de repetitii si spectacol;
·   Incalcarea regulamentului determina eliminarea din concurs;
·   Organizatorii nu-si asuma responsabilitatea in privinta drepturilor de autor ale pieselor prezentate in concurs;
         Toti competitorii, fiind minori trebuie sa fie insotiti la festival de adulti, responsabili legali de comportamentul si integritatea sub toate aspectele ale minorului concurent.


6. Criterii de selectie si jurizare

FARA TAXA DE INSCRIERE

Evaluarea : membrii juriului vor lua in considerare si vor evalua urmatoarele elemente: acuratetea interpretarii vocale  (cel mai important criteriu), nivelul de dificultate al cintecului, claritatea pronuntiei, calitatea prezentei scenice (coreografie/miscare scenica, comunicarea cu publicul, simtul ritmului), expresivitate emotionala si transmiterea textului si muzicii, originalitatea interpretarii, costumatie scenica.

7. Obligatiile juriului   

a)    va fi realizata prin intrunirea tuturor membrilor juriului la finalul evolutiei fiecarei grupe.
b)   La sfarsitul concursului, notele membrilor juriului pentru fiecare concurent si media finala vor fi facute publice pe http://ghidulfestivalurilor.blogspot.ro/,
c)   Secretarul juriului va realiza clasamentul concurentilor in ordinea descrescatoare a mediilor.
d)   Borderourile finale cu semnaturile juriului raman la organizatori.
e)   Deciziile juriului sunt definitive si nu pot fi contestate.

8. Premiile

         a) Pentru fiecare categorie de varsta se acorda  trofeul categorie , premii si mentiuni .
 b)Trofeul Camena va fi acordat concurentului cu media cea mai mare, indiferent de categoria de varsta.

9. Programul festivalului:

                Sala "Calistrat Hogas" a Consiliului Judetean Neamt (lângă Teatrul Tineretului)

     VINERI 19 IUNIE 2015
·         14.00 – 20.00            Primirea concurenţilor, a juriului.

                 SÂMBĂTĂ 20 IUNIE 2015

·         09.00         Repetiţie
·         10.00         Festivitatea de deschidere Concurs  grupa 1 şi grupa 2
·         12.00    Concurs grupa 3 şi grupa 4
·         14.00    Concurs grupa 5 şi grupa 6
·         18.00    GALA LAUREAŢILOR


            Alte informatii: Tel.: 0744.393.574 - prof. Lucian Sitaru

Manager de proiect.
Prof. dr. LUMINITA MOSCALU






FARA TAXA DE INSCRIERE

FESTIVALUL NATIONAL DE MUZICA USOARA PENTRU COPIISI  TINERI

„ CAMENA” PIATRA-NEAMT, edition a VIII-a, 20 iunie  2015

FISA  DE  INSCRIERE
(se trimite pe adresa: festivalcamena@yahoo.com)

Grupa de varsta: .......................
Nume si prenume: ……………………………………..........................…………………...
CNP concurent: ...............................................................................................................
Unitatea scolara  pe care o reprezinta in concurs:..........................................................
.........................................................……………………………………………...............…

Adresa/ domiciliul: …………………………………………………………………………..….

Telefon mobil/ telefon fix : ……………………………………………………………………..

E -mail: …………………….……………………………………………………...........………

Data nasterii: ..................................................................................................................

Piesa  cu negativ .....................................................................................

Compozitor: ………………………...……………………………...............…………………. 

Textier: …………………………………………………………………..….............................

Nume si prenume profesor coordonator …………………………………………………….

Nume si prenume insotitor ..............................................................................................
           
CAZARE:                                                                                        MASA:
Nr. pers. _____, zile ________                                           Nr. pers. _____, zile ________

            Activitate: participari la concursuri, emisiuni TV, radio,  premii obtinute:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

                                                                                                

7 comentarii:

  1. F E L I C I T A R I !!! Pentru noul format al festivalului. Speram ca exemplul dumneavoastra sa fie luat si de organizatorii altor festivaluri care la ora actuala golesc portofelele parintilor. Cu Stima !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta este o conceptie COMUNISTA ! Sa ignori cheltuielile care se fac cu ocazia unui festival inseamna ori ca nu cunosti despre ce vorbesti(si atunci de ce vorbesti) ,fie esti COMUNIST convins ca trebuie sa primmesti, nu se stie de unde , cate ceva !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Conceptie comunista:))))) Apropo, dar de ce sa ignoram cheltuielile parintilor. Un calcul simplu:
      1. Deplasarea la festival = cca 300 lei(dupa caz)
      2. Cazarea = cca 200 lei
      3. Costumatia = cca 200 lei
      4. Altele(masa la restaurant, mall-uri, etc = cca 200 lei(dupa caz :)))
      Daca nu ar mai fi si taxa de cca 200 lei...chiar ne-am bucura, noi parintii in special.
      Opinez spre obtinerea de fonduri, pentru organizarea de activitati culturale, de la ministerele de resort, c.j., primarii, sponsori si, nu in ultimul rand, din fonduri europene!
      Mult successss!!!




      Ștergere
  3. Daca sala de spectacol nu este gratuita, sunetul si luminile nu sunt gratuite,organizarea in sine presupune un personal platit, eventuala filmare nu este gratuita,premiile , trofeele, dilplomele si eventualele cadouri nu cresc in copacii de pe marginea drumului, juriul nu este gratuit, masa si cazarea juriului nu sunt gratuite,CUM CREDETI CA SE POATE REALIZA UN FESTIVAL FARA TAXE ?
    Poate doar in unele localitati mici unde orgoliul autoritatilor locale ii impinge la cheltuieli nesabuite .Spun NESABUITE , deoarece sunt spitale, case de copii, case de batrani , si multi oameni in nevoie, care ar avea mai mare nevoie de acei bani !!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu MULTA STIMA si cu INCREDERE am SPERANTA ca organizatorii acestui festival o sa gaseasca sponsori pentru toate cheltuielile.
    Oricum conceptul 'gratuit' nu este pe gustul organizatorilor care si-au facut obiceiul de a 'jumuli' parintii si care au 'beneficii' consistente din incasari.
    De obicei salile unde se tin spectacolele sunt oferite gratuit sau inchiriate 'modic'.
    Premiile sunt de cele mai multe ori oferite de sponsori.
    Filmarile si fotografiile sunt facute de 'anumite' personaje care valorifica inregistrarile si pozele contra cost parintilor.
    Mesele si cazarea juratilor au si ele cote de sponsorizare.
    Sonorizarea, luminile, trofeele si remunerarea juriului sunt costurile importante.
    (Nu este frumos si nici indicat sa vorbim ca unii jurati vin la unele festivaluri numai de dragul banilor si nu are nici o importanta cum se atribuie premiile - dupa bunul plac al organizatorilor. Si nici nu putem comenta ca la unele festivaluri organizatorii fac premierea dupa 'sponsorizarea' parintilor sau prin 'troc'.)
    SPRE SURPRINDEREA MULTORA la PIATRA NEAMT o sa vedem un ALTFEL de festival si o JURIZARE CORECTA.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va felicit pentru atitudine si pentru explicatiile date . Aceasta este realitatea si foarte multi o stiu dar.. vor sa prezinte lucrurile altfel !!

      Ștergere
  5. care au fost totusi criteriile de preselectie si cine a facut preselectia?

    RăspundețiȘtergere