Festivaluri concurs muzica 2020


luni, 4 martie 2019

Regulament - Festivalul "MUGURI DE LUMINĂ" , 31 mai-2 iunie 2019 , Piatra-Neamț

FESTIVALUL INTERNAȚIONAL DE ARTE

MUGURI DE LUMINĂ”

ediția a III-a
PIATRA NEAMȚ

31 mai – 2 iunie 2019


este organizat de
ASOCIAȚIA ”VERONICA FILIP” PIATRA NEAMȚ

în parteneriat cu:




Consiliul Local Piatra Neamț / Consiliul Judeţean Neamț
Ministerul Educației Naționale / Inspectoratul Școlar Județean Neamț
Centrul pentru Cultură și Arte ”Carmen Saeculare” Neamț
Casa Corpului Didactic Neamț / Palatul Copiilor Piatra Neamț
Centrul Bucovinean de Artă Cernăuți, Ucraina
Grădinița ”Veronica Filip” și Școala ”Elena Cuza” Piatra Neamț
Centrul Social ”Pietricica” / Agenția de Turism ”Mega Travel”
Asociația ”Luceafărul” / Asociația ”Pelerini ai darului” Piatra Neamț
Clubul ”Artis” și Clubul ”Viva Allegria” Piatra Neamț
Parteneri media: TVR / Radio Iași / 1TV Neamț

ARGUMENT

Festivalul „Muguri de lumină” va împleti muzica uşoară cu muzica populară și cu arta plastică.
La acest festival vor participa copii din sistemul de învăţământ de stat şi particular, cu vârste cuprinse între 5 – 17 + ani.
Scopul festivalului vizează:
  • împletirea talentelor artistice ale copiilor cu aspecte socio-emoționale importante, cum ar fi: empatia și implicarea activă și responsabilă în acest proiect, alături de copiii cu cerințe educative speciale (sindrom Down și autism) și/sau adulți/vârstnici.
  • Sprijinirea tinerelor talente în domeniul cultural – artistic și plastic;
  • Promovarea cooperării culturale internaționale;
  • Promovarea valorilor culturale locale în circuitul cultural național și internațional;
La spectacolele din cele trei zile vor participa, în calitate de invitați, bătrânii de la Centrul Social ”Pietricica”. Cele trei generații (copiii, părinți/profesori și bătrâni) vor petrece împreună clipe frumoase în preajma zilei de 1 Iunie.
Festivalul se va desfășura la Sala ”Ion Creanga” a Consiliului Județean Neamț.
REGULAMENT

Art. 1 Festivalul se va desfășura pe 9 secțiuni, astfel:
  1. Secțiunea ”Muzică ușoară” – piesele pot fi din diverse genuri muzicale: pop, disco, toate specifice vârstei copiilor participanți, din repertoriul românesc și internațional. Această secțiune se va desfășura pe grupe de vârstă, astfel: 5 - 6 ani, 7 - 8 ani, 9 - 10 ani, 11 - 12 ani, 13 - 14 ani și 15 – 17+ ani.
Organizatorii își rezervă dreptul de a reorganiza grupele de vârstă în funcție de înscrierile copiilor pentru a avantaja toți concurenții.
Se va juriza: acuratețea interpretării, costumul, atitudinea, prezența scenică.
  1. Secțiunea ”Muzică populară” – piesele trebuie să fie specifice vârstei, piese vesele și de joc, NU balade.
Se va juriza: originalitatea cântecului, acuratețea interpretării, costumul, atitudinea.
  1. Secțiunea ”Muzică etno-pop” – piesele trebuie să fie specifice vârstei și vesele. În cadrul acestei secțiuni pot fi interpretate numai prelucrări după piese din folclorul românesc. Costumul concurenților trebuie să conțină elemente din costumul popular românesc.
Se va juriza: acuratețea interpretării, costumul, atitudinea.
  1. Secțiunea ”Copii speciali” - la această secțiune vor urca pe scenă copiii cu cerințe educative speciale, care vor interpreta cântece, vor recita poezii, dialoguri, dansuri, etc., indiferent de vârsta acestora.
Se va juriza: originalitatea cântecului, acuratețea interpretării, costumul, atitudinea.
  1. Secțiunea ”Cine sunt eu ?” – Copiii vor imita diferiți artiști români sau străini, interpretând o piesă din repertoriul acestora.
Se va juriza: originalitatea cântecului, acuratețea interpretării, imitarea costumului și a atitudinii artistului imitat.
  1. Secțiunea ”Grupuri” – piesele pot fi din diverse genuri muzicale: muzică populară, pop, disco, etno, toate specifice vârstei copiilor. Grupul va fi compus din 2-4 copii. Înscrierea va fi făcută pe grup, de către profesorul îndrumător.
Se va juriza: acuratețea interpretării, costumul, atitudinea, prezența scenică.
  1. Secțiunea ”Mic și mare” – La această secțiune copiii vor urca pe scenă alaturi de un adult, de preferat părinte, bunic, unchi, vecin, profesor, etc.
  2. Secțiunea ”Talent plus” La această secțiune vor participa concurenții care participă la una din secțiunile muzicale, dar care au și alte talente, de ex.: dans sportiv, dans clasic, dans popular, muzică instrumentală, actorie, gimnastică, etc. Concurenții care vor participa la această secțiune vor fi însoțiți de maxim 1 – 3 coechipieri care îi vor sprijini în realizarea numărului artistic. Maxim 3 min.
Se va juriza: acuratețea interpretării, costumul, atitudinea, prezența scenică.
  1. Secțiunea ”Artă plastică” – copiii vor participa cu o lucrare la expoziția – concurs. Tema de bază va fi ”La mulți ani, copilărie”. Lucrările vor avea pe spate o etichetă cu numele copilului, unitatea școlară, profesor îndrumător. Lucrările copiilor vor fi aduse sau expediate prin poștă pe adresa: Grădinița ”Veronica Filip”, str. Al. Lăpușneanu, nr. 19, Piatra Neamț, jud. Neamț, cu specificația ”Pentru Sava Codruța” până la data de 20.05.2019.
Expoziția va fi organizată pe holurile Grădiniței ”Veronica Filip” Piatra Neamț, în perioada 22.05 – 29.05.2019, iar evaluarea acestora se va face în data de 30.05.2019 de către un juriu de specialitate.
Se va juriza: păstrarea proporțiilor personajelor/obiectelor, folosirea tehnicii de lucru, creativitatea, acuratețea lucrării.
Art. 2 La secțiunile 1,2,3,5,7,8 vor concura câte 10 copii, la secțiunea 4 vor participa câți concurenți se înscriu, la secțiunea 6 vor fi maxim 10 momente, iar la secțiunea 9 pot concura mai mulți participanți. Dacă vor fi mai multe desene, organizatorii vor împărți concurenții pe grupe de vârstă, în avantajul acestora.
Art. 3 Durata momentelor artistice nu trebuie să depășească 3 minute.
Art. 4 Intrarea în concurs se va face în ordine alfabetică.
Art. 5 Se acordă TROFEUL MUGURI DE LUMINĂ - ediția a III-a 2019 concurentului care va obține cele mai mari note, indiferent de secțiunea la care participă. Concurenții care participă la 3 secțiuni pot candida la ”TROFEUL PRIETENIEI”.
Ca noutate, anul acesta se mai acordă ”TROFEUL PITIC” concurentului cu vârsta cuprinsă între 5 – 8 ani cu cele mai mari note, ”TROFEUL JUNIOR ” concurentului cu vârsta cuprinsă între 9 – 13 ani cu cele mai mari note și ”TROFEUL ADOLESCENȚA” concurentului cu cele mai mari note cu vârsta cuprinsă între 14 – 17 + ani.
Ultimele 3 trofee se acordă concurenților indiferent de secțiunea la care participă.
Art. 6 Se acordă 1 trofeu pentru fiecare secțiune/categorie și se multiplică premiile I, II, III și mențiunile.
Art. 7 Copiii participanți la secțiunile 1,2,3,5,6,7,8 și 9 pot fi însoțiți de coregrafie asigurată de ei.
Art. 8 Copiii pot participa la mai multe secțiuni, dar pentru fiecare secțiune vor completa o fișă de înscriere separată, plus documentele pentru înscriere.
Art. 9 Documentele pentru înscrierea copiilor la festival sunt:
  1. Fișa de înscriere (în Fișa de înscriere se vor completa toate rubricile, acordându-se o atenție deosebită pentru: CNP-ul copilului și al părintelui, numerelor de telefon ale părintelui și profesorului îndrumător);
  2. Copie după Certificatul de naștere (atenție deosebită la claritatea CNP -ului);
  3. Copie după Cartea de identitate a unuia dintre părinți (atenție deosebită la claritatea CNP - ului.);
  4. Poză individuală color, bust jpg;
  5. Poză de grup pentru secțiunea ”Grupuri” jpg;
  6. Negativul piesei, în format mp3 pentru secțiunile muzicale;
  7. Ordinul de plată - dovada donației.
Art. 10 Documentele necesare înscrierii la festival se vor trimite pe adresa de e-mail muguridelumina1@gmail.com, într-un singur mesaj, cu mențiunea ”Înscriere la Festivalul Muguri de lumină” și numele copilului până pe data de 15.05.2019.
Art. 11 Copiii participanți la festival vor primi cadouri cu ocazia petrecerii de 1 Iunie. La petrecere sunt invitați să se distreze toți concurenții festivalului. Copiii vor fi însoțiți de un adult. Pentru copii asigurăm meniul și cadoul. Însoțitorii își vor plăti consumația. Deasemenea, coechipierii care vor sprijini concurentul la secțiunea ”Talent plus”, își vor plăti consumația la restaurant.
Bineînțeles că de la petrecere nu va lipsi tortul festivalului, muzica și animatorul, care vor fi bucuria copiilor. Petrecerea va fi în data de 31 mai, începând cu orele 18.00, la Pensiunea ”Alexia” (la ieșirea din oraș, înspre Bicaz).
NOTĂ: A. Documentele necesare înscrierii la festival se vor trimite pe adresa de e-mail muguridelumina1@gmail.com, într-un singur mesaj. B. Copiii pot participa la mai multe secțiuni, dar pentru fiecare secțiune vor completa o fișă de înscriere separată, plus documentele, astfel: atâtea fișe de înscriere la câte secțiuni participă copilul, iar celelalte documente necesare o singură dată.

Echipa de proiect:
  • Prof. Codruța Sava – președinte al Asociației ”Veronica Filip”;
  • Prof. Codruța Sava și prof. Elena Pandea - coordonatori proiect;
  • Prof. Codruța Sava – relații cu Mass-media;
  • Prof. Elena Pandea – director festival;
  • Prof. Codruța Sava: - director artistic
  • Prof. Alina Onofrei – informatician;
  • Prof. Codruța Sava – logistică și relații cu concurenții;
  • Ec. Claudia Tudora – responsabil economic;
  • Prof. Codruța Sava, prof. Elena Pandea, prof. Ana Cozonac, prof. Mara Florea, prof. Elena Fotea, prof. Claudia Bernad, prof. Ioana Savin, prof. Oana Floricel, prof. Lavinia Deacechipa de organizare.

DETALII LOGISTICE

  1. La înscrierea pentru participarea copilului la o singură secțiune donația este de 150 lei de participant.
  2. Copiii care doresc să se înscrie la mai multe secțiuni, vor achita 150 lei pentru prima secțiune și câte 100 lei pentru fiecare din celelalte secțiuni.
  3. Copiii care vor să candideze la ”TROFEUL PRIETENIEI” (participă la 3 secțiuni) vor achita 300 lei.
  4. Copiii care vor participa doar la secțiunea ”Grupuri” vor achita 150 lei fiecare.
  5. Pentru Secțiunea ”Artă plastică” nu se percepe taxă.
  6. Donațiile se vor depune în contul Asociației ”Veronica Filip” RO52BRDE280SV52519822800 la BRD, cu mențiunea Festivalul ”Muguri de lumină” și numele copilului până pe 15.05.2019.
  7. Pentru copiii din Piatra Neamț și zonă, este de preferat ca donațiile să fie depuse la d-nele Elena Pandea (tel. 0743134014) sau Codruța Sava (tel. 0745323034) pe care le găsiți de luni până vineri la Grădinița ”Veronica Filip”, Piatra Neamț, Str. Al. Lăpușneanu, nr. 19, pentru a evita taxele băncilor.
  8. Pentru cei care doresc cazare, vă recomandăm Pensiunea Alexia, cu 85 lei/noapte camera, fără mic dejun. Rezervări la tel. 0749 815 934.

REZERVĂRILE LA CAZARE SE FAC PERSONAL, CU SPECIFICAȚIA CĂ SUNT PENTRU FESTIVAL !








FESTIVALUL INTERNAȚIONAL DE ARTE
MUGURI DE LUMINĂ”
editia a III-a – 31 mai – 2 iunie 2019 - PIATRA NEAMŢ
Fişă de înscriere
SECTIUNEA…………………………………………………………
Date concurent:
Nume şi prenume:
Vârsta: CNP:
Categoria de vârstă:
Adresa domiciliului:

Date părinte:
Nume şi prenume:
CNP:
Telefon:
E-mail:

Date Profesor:
Nume si prenume:
Telefon:
Adresa E-mail:

Datele pieselor prezentate pentru concurs:
Titlul piesei:
Muzică:
Text:
Scurt CV al copilului


Date însoţitor:
Nume şi prenume:
Calitatea (părinte, profesor):
Telefon de contact:
Adresă E-mail:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu