ASOCIATIA
“EUROPART-2008”
Regulamentul
Festivalului concurs national de muzica usoara pentru copii si
tineret
“RITMURI
PE PORTATIV’
07.10.2017
07.10.2017
VASLUI
PERIOADA:
07 octombrie 2017
SCOPUL
FESTIVALULUI-CONCURS:
Organizatorii
proiectului „Ritmuri
pe portativ”
finanțat
prin
Programul judetean de finantare a activitatilor nonprofit de inters
general pe anul 2017 - domeniul cultură isi propun descoperirea si
lansarea de noi talente interpretative si stimularea creatiei
muzicale de valoare pentru muzica romaneasca si internationala de
calitate. Deasemenea, prin schimburile cultural artistice se vor lega
prietenii între copii,tineri, profesorii îndrumători si
instructori, care vor avea un prilej de schimburi de experienta
privind modalitati de interpretare a muzicii.etc.
Festivalul
se desfasoara pe sase categorii de vârstă: 5-7
ani, 8-9 ani, 10-11 ani, 11-12 ani 13-15 ani si 16-18 ani.
Vor
intra in concurs solisti
vocali acompaniati
de negative de foarte buna calitate.
Inscrierea
se va realiza online la adresa de mail:
ritmuripeportativ@yahoo.com ,unde vor fi trimise 2
piese(pozitive) , din care va fi selectata o singura piesa care va fi
interpretata in concurs. Inscrierea se va face pana pe data de 01
octombrie 2017, urmand ca pana pe data de 03 octombrie 2017 sa fie
trasmis fiecarui concurent ce piesa va interpreta in concurs, urmand
ca pana pe data de 05 octombrie 2017 sa trimita negativul piesei
alese pentru interpretare la adresa de mail
: ritmuripeportativ@yahoo.com
Preselectia:
Fiecare
concurent va trimite la adresa de mail de mai sus urmatoarele:
1.Copie
dupa certificatul de nastere/ C.I. din care sa rezulte varsta
concurentului, institutia pe care o reprezinta si localitatea;
2
piese(pozitive) in format electronic la adresa mentionata mai sus;
Piesele
pot fi atat din repertoriul national cat si international;
Data
limita de primire a materialelor este 01
octombrie 2017 ;
Hotararile
juriilor de preselectie si concurs, nu pot fi contestate.
LOCUL
DESFASURARII:
Centrul cultural “Alexandra Nechita”(langa scoala gimnaziala
“Alexandra Nechita”) incepand cu orele 10,00.
RESURSE
FINANCIARE, UMANE SI ADMINISTRATIVE:
Resursele
financiare şi materialele necesare festivalului provin din:
-
cofinantare din partea Consiliului judetean Vaslui
-
contribuţii directe ale instituţiilor partenere,
-
sponzorizări pe bază de contracte, constând în sume virate în
contul festivalului sau diverse obiecte (aparatură,
îmbrăcăminte, materiale, produse alimentare, rechizite şcolare,
jucării, etc.) preluate pe bază de proces verbal de predare -
primire
PREMII:
Pentru
fiecare categorie de varsta se vor acorda : Trofeul festivalului,
trofeul grupei. locul I , locul II, locul III , cate 2 sau mai multe
pentru fiecare categorie de varsta si mentiuni + premii speciale din
partea colaboratorilor si sponsorilor.
Juriul va
fi alcatuit din profesori de muzica si conpozitori, recunoscuti atat
pe plan national cat si international.
FARA
TAXA DE PARTICIPARE.
Concurentii
vor fi prezenti cu cel putin o ora inainte de a intra in concurs.
Nu
participa elevi care se pregatesc la Palatul Copiilor Vaslui.
Materialele
pot fi trimise si prin posta la adresa: Palatul
Copiilor Vaslui, strada: Stefan cel Mare, nr.62
Date
contact: prof. Alin Bulboaca - 0741537561
Director festival,
Prof.
Alin Constantin Bulboaca
FISA DE INSCRIERE
SECTIUNEA MUZICA
Numele
si prenumele concurentului/ei ……………………………………………………
Categoria
de varsta: ………………………………………………………………………
Numele
pieselor:
1…………………………………………………………………………………………..
2………………………………………………………………………………………….
Unitatea
scolara reprezentata in concurs………………………………………………
Localitatea:……………………………………………………………………………
Numele
profesorului indrumator …………………………………………………
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu