Festivaluri concurs muzica 2020


joi, 15 februarie 2018

Regulament - Festivalul "MUGURI DE LUMINĂ" , 8-10 iunie 2018 , Piatra Neamț

ASOCIAȚIA ”VERONICA FILIP” PIATRA NEAMȚ
și
ȘCOALA GIMNAZIALĂ ”ELENA CUZA” PIATRA NEAMȚ
organizează în parteneriat cu:
Consiliul Local Piatra Neamț / Consiliul Judeţean Neamț
Ministerul Educației Naționale / Inspectoratul Școlar Județean Neamț
Casa Corpului Didactic Neamț / Palatul Copiilor Piatra Neamț
Centrul pentru Cultură și Artă ”Carmen Saeculare” Neamț
Centrul Bucovinean de Artă Cernăuți, Ucraina
Grădinița ”Veronica Filip” și Școala ”Elena Cuza” Piatra Neamț
Liceul Particular nr. 1 „Aurora Ouatu” Piatra Neamț
Centrul Social ”Pietricica” / Agenția de Turism ”Mega Travel”
Asociația ”Luceafărul” / Asociația ”Pelerini ai darului”
Parteneri media: TVR / Radio Iași / 1TV Neamț

FESTIVALUL DE  ARTE
MUGURI DE LUMINĂ
Ediția a – II a
Piatra Neamț
8 – 10 iunie 2018




ARGUMENT

Festivalul „Muguri de lumină” va împleti muzica uşoară cu colindul specific sărbătorilor de Paște și cu arta plastică.
La acest festival vor participa copii din sistemul de învăţământ de stat şi particular, cu vârste cuprinse între 5 – 17 + ani.
Scopul festivalului vizează:
ü  împletirea talentelor artistice ale copiilor cu aspecte socio-emoționale importante, cum ar fi: empatia și implicarea activă și responsabilă în acest proiect, alături de copiii cu cerințe educative speciale (sindrom Down și autism) și/sau adulți/vârstnici.
ü  Sprijinirea tinerelor talente în domeniul cultural – artistic și plastic;
ü  Promovarea cooperării culturale internaționale;
ü  Promovarea valorilor culturale locale în circuitul cultural național și internațional;
 La spectacolele din cele trei zile vor participa, în calitate de invitați și chiar ca parteneri pe scenă, bătrânii de la Centrul Social ”Pietricica”. Cele trei generații (copiii, părinți/profesori și bătrâni) vor petrece împreună clipe frumoase în preajma zilei de 1 Iunie.
Festivalul se va desfășura la  Sala de spectacole a Liceului Particular ”Aurora Ouatu” Piatra Neamț.

                                                                   REGULAMENT         

Art. 1 Festivalul se va desfășura pe 8 secțiuni, astfel:

1.    Secțiunea ”Muzică ușoară” – piesele pot fi din diverse genuri muzicale: pop, disco, etno, toate specifice vârstei copiilor participanți, din repertoriul românesc sau internațional. Această secțiune se va desfășura pe grupe de vârstă, astfel: grupa  5 - 6 ani, grupa 7 - 8 ani, grupa 9 - 10 ani, grupa 11 - 12 ani, 13 - 14 ani, grupa 15 – 17+ ani.
Organizatorii își rezervă dreptul de a reorganiza grupele de vârstă în funcție de înscrierile copiilor pentru a avantaja toți concurenții.
Se va juriza: acuratețea interpretării, costumul, atitudinea, prezența scenică.
2.    Secțiunea ”Muzică populară” – piesele trebuie să fie specifice vârstei, piese vesele și de joc, NU balade.
Se va juriza: originalitatea cântecului, acuratețea interpretării, costumul, atitudinea.
3.    Secțiunea ”Muzică etno-pop” – piesele trebuie să fie specifice vârstei și vesele. În cadrul acestei secțiuni pot fi interpretate numai prelucrări după piese din folclorul românesc. Costumul concurenților trebuie să conțină piese din costumul popular românesc.
     Se va juriza: acuratețea interpretării, costumul, atitudinea.
4.    Secțiunea ”Copii speciali” - la această secțiune vor urca pe scenă copiii cu cerințe educative speciale, care vor interpreta cântece, vor recita poezii, dialoguri, dansuri, etc., indiferent de vârsta acestora.  
Se va juriza: originalitatea cântecului, acuratețea interpretării, costumul, atitudinea.
5.    Secțiunea ”Cine sunt eu ?” – Copiii vor imita diferiți artiști români sau străini, interpretând o piesă din repertoriul acestora.
Se va juriza: originalitatea cântecului, acuratețea interpretării, imitarea costumului și a atitudinii artistului imitat.
6.    Secțiunea ”Grupuri” – piesele pot fi din diverse genuri muzicale: muzică populară, pop, disco, etno, toate specifice vârstei copiilor. Grupul va fi compus din 2-5 copii. Înscrierea va fi făcută pe grup, de către profesorul îndrumător.
Se va juriza: acuratețea interpretării, costumul, atitudinea, prezența scenică.
7.    Secțiunea ”Mic și mare” – La această secțiune copiii vor urca pe scenă alaturi de un adult, de preferat părinte, bunic, unchi, vecin, profesor, etc
Se va juriza: acuratețea interpretării, costumul, atitudinea, prezența scenică.
8.    Secțiunea ”Artă plastică” – copiii vor participa cu o lucrare la expoziția – concurs. Tema de bază va fi ”Sărbătorile primăverii”. Lucrările vor avea pe spate o etichetă cu: numele copilului, unitatea școlară, profesor îndrumător. Lucrările copiilor vor fi aduse sau expediate prin poștă pe adresa: Grădinița ”Veronica Filip”, str. Al. Lăpușneanu, nr. 19, Piatra Neamț, jud. Neamț, cu specificația ”Pentru Sava Codruța” până la data de 20.05.2018.
Expoziția va fi organizată pe holurile Grădiniței ”Veronica Filip” Piatra Neamț, în perioada 22.05 – 30.05.2018, iar evaluarea acestora se va face în data de 31.05.2018 de către un juriu de specialitate. Lucrările câștigătoare vor fi expuse în holul Liceului Particilar nr. 1 ”Aurora Ouatu” Piatra Neamț în zilele desfășurării Festivalului ”Muguri de lumină”.
Se va juriza: păstrarea proporțiilor personajelor/obiectelor, folosirea tehnicii de lucru, creativitatea, acuratețea lucrării.
Art. 2 La secțiunile 1,2,3,5,7 vor concura câte 10 copii, la secțiunea 4 vor participa câți concurenți se înscriu, la secțiunea 6 vor fi 10 momente, iar la secțiunea 8 pot concura mai mulți participanți. Dacă vor fi mai multe desene, organizatorii vor împărți concurenții pe grupe de vârstă, în avantajul acestora.
Art. 3 Durata pieselor muzicale nu trebuie să depășească 3 minute.
     Art. 4 Intrarea în concurs se va face în ordine alfabetică.
      Art. 5 Se acordă TROFEUL MUGURI DE LUMINĂ, ediția a II a, 2018 concurentului care va obține cele mai mari note, indiferent de secțiunea la care participă. Concurenții care participă la 3 secțiuni pot candida la TROFEUL PRIETENIEI”.
    Art. 6 Se acordă 1 Trofeu pentru fiecare secțiune/categorie și se multiplică premiile I, II, III și mențiunile.
    Art. 7 Copiii participanți la secțiunile 1,2,3,5,6,7 pot fi însoțiți de o echipă de coregrafie asigurată de ei.
    Art. 8 Copiii pot participa la mai multe secțiuni, dar pentru fiecare secțiune vor completa o fișă de înscriere separată, plus documentele pentru înscriere.
    Art. 9  Documentele pentru înscrierea copiilor la festival sunt:
-       Fișa de înscriere (în Fișa de înscriere se vor completa toate rubricile, acordându-se o atenție pentru deosebită: CNP-ul copilului și al părintelui, numerelor de telefon ale părintelui și profesorului îndrumător);
-       Copie  după Certificatul de naștere (atenție deosebită la claritatea CNP -ului);
-       Copie după Cartea de identitate a unuia dintre părinți (atenție deosebită la claritatea CNP - ului.);
-       Copie după dovada plății taxei de participare;
-       Poză individuală color, bust;
-       Poză de grup pentru secțiunea ”Grupuri”;
-       Negativul piesei, în format mp3 pentru secțiunile muzicale.
   Art. 10  Documentele necesare înscrierii la festival se vor trimite pe adresa de e-mail muguridelumina1@gmail.com, într-un singur mesaj, cu mențiunea ”Înscriere la Festivalul Muguri de lumină” și numele copilului până pe data de 15.05.2018.
   Art. 11 Copiii participanți la festival vor primi cadouri cu ocazia petrecerii de 1 Iunie, care se va desfășura sâmbătă seara (9 iunie), începând cu orele 18.00, la  Pensiunea ”Aurora” de 4*. La petrecere sunt invitați să se distreze toți concurenții festivalului. Copiii vor fi însoțiți de un adult. Pentru copii asigurăm meniul și cadoul. Însoțitorii își vor plăti consumația.
            Bineînțeles că de la petrecere nu va lipsi tortul festivalului, muzica și animatorul, care vor fi bucuria copiilor.
NOTĂ: a. Documentele necesare înscrierii la festival se vor trimite pe adresa de e-mail muguridelumina1@gmail.com, într-un singur mesaj. B. Copiii pot participa la mai multe secțiuni, dar pentru fiecare secțiune vor completa o fișă de înscriere separată, plus documentele, astfel: atâtea fișe de înscriere la câte secțiuni participă copilul și celelalte documente necesare o singură dată.

            Echipa de proiect:
Ø  Prof. Codruța Sava – președinte al Asociației ”Veronica Filip”;
Ø  Prof. Elena Pandea – director festival;
Ø  Prof. Codruța Sava - coordonator proiect;
Ø  Prof. Codruța Sava –  relații cu Mass-media;
Ø  Prof. Codruța Sava:  - director artistic
Ø  Pascariu Iulia – informatician;
Ø  Prof. Codruța Sava – logistică și relații cu concurenții;
Ø  Ec. Claudia Tudora – responsabil economic;
Ø  Prof. Codruța Sava, prof. Elena Pandea, prof. Mara Florea, prof. Elena Fotea, prof. prof. Claudia Bernad, prof. Ioana Savin, prof. Steluța Alexandru, prof. Ana Cozonac, prof. Aghiorghiesei Olteanu Ecaterina: – echipa de organizare.

Vă așteptam cu drag !


DETALII  LOGISTICE

1.    Nu se va încasa taxă pentru preselecția copiilor din festival.
2.    Taxa pentru înscrierea și participarea la o singură secțiune este de 150 lei de participant.
3.    Copiii care doresc să se înscrie la mai multe secțiuni, vor achita 150 lei pentru prima secțiune și câte 100 lei pentru fiecare din celelalte secțiuni.
4.    Copiii care vor sa candideze la TROFEUL PRIETENIEI(participă la 3 secțiuni) vor achita 300 lei.
5.    Copiii care se înscriu doar la Secțiunea ”Grupuri” vor achita o taxă de 100 lei pentru fiecare membru al grupului.
6.     Copiii care se înscriu doar la Secțiunea ”Mic și mare” vor achita o taxă de 100 lei.
7.    Pentru Secțiunea ”Copii speciali” taxa este de 80 lei pentru fiecare participant.
8.    Pentru Secțiunea ”Artă plastică” taxa este de 10 lei pentru fiecare participant.
9.    Taxele se vor depune în contul Asociației ”Veronica Filip” RO52BRDE280SV52519822800 la BRD, cu mențiunea Festivalul ”Muguri de lumină” și numele copilului până pe 15.05.2018.
10. Pentru copiii din Piatra Neamț și zonă, este de preferat ca taxele să fie depuse la d-nele Elena Pandea (tel. 0743134014) sau Codruța Sava (tel. 0745323034) pe care le găsiți de luni până vineri la Grădinița ”Veronica Filip”, Piatra Neamț, Str. Al. Lăpușneanu, nr. 19, pentru a evita taxele băncilor.
11. Pentru cei care doresc cazare, vă recomandăm Pensiunea ”Aurora” de 4* (preț negociat de 120 lei/noapte cu mic dejun camera cu 2 paturi).
Vă rugăm specificați acest lucru în fișa de înscriere. Rezervările se fac în ordinea solicitărilor.
Vă rugăm ca odată cu rezervările pentru cazare, să precizati și zilele pentru care doriți cazare.




FESTIVALUL  INTERNAȚIONAL  DE ARTE
MUGURI DE LUMINĂ” 
editia  a II-a - 8 – 10 iunie 2018 - PIATRA  NEAMŢ

Fişă de înscriere
SECTIUNEA…………………………………………………………
Date concurent:
Nume şi prenume:
Vârsta:          CNP:
Categoria de vârstă:
Adresa  domiciliului:
Date părinte:
Nume şi prenume:
CNP:
Telefon:
 E-mail:
Date Profesor:
Nume si prenume:
Telefon:
Adresa E-mail:
Datele pieselor prezentate pentru concurs:
Titlul piesei:
Muzică:
Text:
Scurt CV al copilului


Date însoţitor:
Nume şi prenume:
Calitatea (părinte, profesor):
Telefon de contact:
Adresă E-mail:
Solicitări speciale:
Cazare pentru      persoane, pentru zilele:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu