“DAN SPĂTARU”
PROIECT CULTURAL
FINANȚAT DE MINISTERUL CULTURII
CONCURS DE INTERPRETARE
02 – 04 OCTOMBRIE 2015
M E D G I D I A
ORGANIZATORII FESTIVALULUI :
CONSILIUL LOCAL
MEDGIDIA
PRIMĂRIA
MUNICIPIULUI MEDGIDIA
ASOCIAŢIA NAŢIONALĂ A CASELOR DE CULTURĂ ALE SINDICATELOR FILIALA
CASA DE CULTURĂ A SINDICATELOR “LUCIAN GRIGORESCU” MEDGIDIA
SOCIETATEA
ROMÂNĂ DE RADIODIFUZIUNE
Concursul internaţional de interpretare “Dan Spătaru” se
va desfăşura în perioada 02 – 04 octombrie 2015 la Medgidia.
ÎNSCRIEREA ÎN
CONCURS
Se pot înscrie, pentru a participa
la concurs, tineri interpreţi având vârsta cuprinsă între 16 şi 36 de ani. (nu
se acceptă sub sau peste limitele de vârstă stabilite).
Cei interesaţi se vor înscrie în
baza FIŞEI DE ÎNSCRIERE (anexată prezentului regulament ) şi a copiei după
cartea de identitate, în data de 08 august 2015, ziua preselecţiei.
PRESELECŢIA
Preselecţia se va organiza în data
de 08 august 2015, în Studioul 6 al Societăţii Române de Radiodifuziune, între
orele 11.00 – 17.00, intrarea din strada Temişana.
Fiecare participant (concurent) va
interpreta două piese, din creaţia românească diferite ca structură ritmică,
melodică etc.
Pentru preselecţie, participanţii
vor aduce CD-uri cu negativele pieselor pe care doresc să le interpreteze.
Membrii juriului de selecţie
hotărăsc dacă vor asculta sau nu ambele piese până la capăt.
Preselecția pentru concurenții
străini se va desfașura la o data separată de cea a participanților români.
TAXA DE PARTICIPARE se va achita la
organizatori şi va fi în valoare de 100 lei.
DESFĂŞURAREA CONCURSULUI
În urma selecţiei, va rămâne în
concurs un număr de maxim 25 de concurenţi, stabiliţi de juriu.
Fiecare concurent va interpreta, obligatoriu, o piesă din
repertoriul lui Dan Spătaru, piesă care va fi stabilită de comun acord cu
juriul.
Ordinea intrării în concurs se va
decide, prin tragere la sorţi, în ziua concursului.
Concursul se va desfăşura pe
parcursul a două zile: 02 şi 03 octombrie 2015, iar în ziua de 04 octombrie 2015 va avea loc “Gala
Laureaţilor”.
Concurenţii vor cânta live atât în
concurs, cât şi la “Gala Laureaţilor”, acompaniaţi de orchestra Ionel Tudor.
Concurenţii au obligaţia să
semneze contracte de cesionare a dreptului de difuzare în favoarea
organizatorilor.
Concurenţii sunt obligaţi, prin
semnarea unui acord de participare, să respecte cu stricteţe regulile impuse de
organizator pe toată perioada desfăşurării festivalului.
Laureatii care nu sunt prezenti la Gala
de decernare a premiilor sunt descalificati.
Orice abatere de la oricare dintre
aceste obligatii, duce automat la eliminarea din concurs, fara drept de apel.
Concurentii care nu se regasesc printre
premiati vor primi diplome de participare.
Concurentului i se permite
participarea în cadrul festivalului doar la 3 ediții.
Nu se acordă premii ex aequo.
Organizatorii nu răspund de
evenimentele sau incidentele în care pot fi implicaţi concurenţii în afara
timpului de spectacol.
Fiecare interpret poate aduce pe
scenă orice susţinere artistică pe care o consideră necesară, pe cheltuială
proprie, cu acordul anticipat al organizatorului.
Cheltuielile de cazare şi masă
pentru participanţii admişi în concurs, pe întreaga perioadă a desfăşurării
festivalului, sunt suportate de organizatori începând cu data de 29 septembrie
2015.
IMPORTANT: Cei 25 de solişti admişi în concurs vor repeta cu
orchestra Ionel Tudor, în Bucureşti, la Societatea Română de Radiodifuziune din strada Berthelot,
nr. 60-64, Studioul T6, în perioada 14 – 27 septembrie 2015, conform unei
programări stabilite de comun acord cu dirijorul orchestrei.
Transportul va
fi suportat de concurent sau de către instituţia al cărei delegat este.
În perioada festivalului,
cheltuielile de cazare şi masă ale concurenţilor vor fi suportate de
organizatori.
JURIUL
Juriul va fi alcătuit din
personalităţi ale muzicii uşoare româneşti, membri ai Uniunii Compozitorilor şi
Muzicologilor, redactori radio-tv de specialitate, personalităţi culturale,
consilieri locali. Nu se admit contestaţii.
PREMIILE FESTIVALULUI
MARELE PREMIU „TROFEUL DAN SPĂTARU” 6.000 LEI
PREMIUL I 4.000 LEI
PREMIUL II 3.000
LEI
PREMIUL III 2.000 LEI
TREI PREMII SPECIALE
ACORDATE DE SPONSORI ŞI PARTENERI
Câştigătorul Marelui Premiu este
obligat – prin semnarea fişei de
înscriere (contractual) – ca la următoarea ediţie a Festivalului Concurs “Dan Spătaru” să susţină
un microrecital de 3 piese. În acest caz, cheltuielile de cazare și masă vor fi
suportate de către organizator.
În toate cele trei seri ale
festivalului, în cea de-a doua parte a programului, vor fi susţinute recitaluri
ale unor artişti de muzică uşoară românească consacraţi.
DATE CONTACT
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI MEDGIDIA
Str. Decebal, Nr. 35, Cod 905600, Județul Constanța
Daniel GHEORGHE – Director Festival
– 0722815305
; 0731008433
Tel. 0241/820800, Fax. 0241/810619
E-mail : primaria_medgidia@yahoo.com
FESTIVALUL INTERNAŢIONAL DE
MUZICĂ UŞOARĂ
„DAN SPĂTARU”
MEDGIDIA – 02 - 04 OCTOMBRIE 2015
EDIŢIA a X- a
FIŞĂ DE ÎNSCRIERE
Numele şi
prenumele concurentului: _________________________
Domiciliul
(adresa): ____________________________________
____________________________________________
Locul şi data
naşterii: _________________________________
Telefon/e-mail:
______________________________________
Profesia:
___________________________________________
Locul de muncă:
_____________________________________
Participări la
alte festivaluri, premii obţinute: _________________
__________________________________________________
__________________________________________________
__________________________________________________
__________________________________________________
Piese muzicale
ce vor fi interpretate în concurs:
Titlu
Compozitor
1.________________________________________________
2.________________________________________________
Data Semnătura
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu